Coronavirus: زندگی مشاوره در مورد چگونه به تمرکز بر روی تندرستی و خود را عاقل در طول covid-19 شیوع

به عنوان coronavirus شیوع همچنان در سراسر جهان تاثیر این بیماری همه گیر است که احساس توسط هزاران.

در علاوه بر این به ترس و عدم اطمینان بیش از گسترش ویروس این بیماری نیز در ایجاد استرس در افراد و جوامع که احساس اثرات آن بر سلامت روان خود را.

برای مبارزه با منفی سازمان جهانی بهداشت (WHO) منتشر شد دستورالعمل که با هدف به حداقل رساندن اثرات مضر این بیماری همه گیر است که با داشتن بر سلامت روان و تندرستی.

با توجه به سازمان بهداشت مراحل مانند به حداقل رساندن مقدار از اخبار شما به کمک به دیگران در زمان خود از نیاز می تواند مفید در کمک به مردم آرامش خود را حفظ و مثبت است.

که همچنین نشان می دهد افراد “پیدا کردن فرصت برای تقویت مثبت و امیدوار داستان و تصاویر مثبت از مردم محلی که تجربه کرده اند Covid-19.”

ما را دنبال کنید و به روز رسانی زنده برای همه چیز شما می توانید انجام دهید به تمرکز بر روی تندرستی در طول شیوع کروناویروس.

در رسانه های اجتماعی مردم به اشتراک گذاری داستان های خود را از اعمال خوب به یاد دیگران از اهمیت کمک به کسانی که در معرض خطر بالاتری از ابتلا به این ویروس مانند افراد مسن.

با توجه به حرفه ای دونده ربکا Mehra, او به تازگی بازدید از یک فروشگاه مواد غذایی در اورگان هنگامی که یک زن مسن به او نامیده می شود از یک نرم افزار در پنجره ماشین و پرسید: اگر او می خواهد به خرید مواد غذایی از آنجا که او و همسرش شد “ترس برای رفتن به فروشگاه”.

شما می توانید به خواندن دلگرم توییتر موضوع در اینجا.

مشاهیر از جمله تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون که آزمایش مثبت برای coronavirus نیز با استفاده از این فرصت را به نشان می دهد چیزهای سرگرم کننده برای کسانی که نیز در قرنطینه به انجام.

  

برای ویلسون این به معنای انتشار یک لیست پخش Spotify در او به نام “Quarantunes”.

دیگران مانند Gloria Gaynor در حال تلاش برای آوردن طنز به این وضعیت به عنوان یک راه برای منحرف کردن مردم از ترس خود را.

که مردم را تشویق به تمرین کامل 20-دست دوم-لباس شویی به عنوان یک روش محدود کردن گسترش میکروب Gaynor نشان داد اثربخشی آواز آهنگ 1978 آهنگ “I Will Survive” در حالی که شستن دست.

تبلیغات

با توجه به که افراد در انزوا هستند یک گروه که ممکن است احساس اثرات جدید شیوع کروناویروس در سلامت روان بیشتر است.

برای مبارزه با پتانسیل تنهایی این سازمان توصیه می کند افراد در خود به انزوا و یا خود قرنطینه “همیشه در ارتباط ماندن و حفظ شبکه های اجتماعی خود را”.

کسانی که در قرنطینه همچنین می توانید با استفاده از QuarantineApp یک برنامه جدید است که هدف آن اتصال به افرادی که قرنطینه می شوند.

“آن را به سحر و جادو و سرندیپیتی به یک واقعیت جدید که در آن هزاران نفر از مردم داخل به تنهایی برای ماه آینده در سراسر جهان” برنامه سازندگان گفته خودی کسب و کار.

سلامت سازمان همچنین نشان می دهد در حال تغییر از نظر ما استفاده از زمانی که با اشاره به آن نهفته Covid-19.

به جای مراجعه به افراد مبتلا به این بیماری به عنوان “قربانیان” یا “بیمار” که نشان می دهد به جای استفاده از اصطلاحات مانند: “افرادی که Covid-19” و یا “کسانی که در حال درمان برای Covid-19.”

با جدا کردن فرد از یک هویت تعریف شده توسط این ویروس ممکن است به کاهش انگ اطراف این بیماری است.

در این هفته از سوی سازمان بهداشت جهانی منتشر کرده است دستورالعمل برای کسانی که احساس سلامت روان خود را در حال منفی نهفته coronavirus.

با توجه به سازمان راهنمایی برای نگه داشتن تندرستی در ذهن شامل محدود کردن مصرف خود را از اخبار است که باعث می شود شما احساس اضطراب یا استرس و با تمرکز بر داستان های مثبت به جای.

تبلیغات

سلام و خوش آمدید به فرهنگ مستقل را پوشش زنده از راه های که در آن افراد در حال اولویت بندی خود سلامت روان و کمک به دیگران در میان مداوم coronavirus بیماری همه گیر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>