Coronavirus: چگونه به اولویت بندی تندرستی و سلامت روان در طول covid-19 شیوع

به عنوان coronavirus شیوع همچنان در سراسر جهان تاثیر این بیماری همه گیر است که احساس توسط هزاران.

در علاوه بر این به ترس و عدم اطمینان بیش از گسترش ویروس این بیماری نیز در ایجاد استرس در افراد و جوامع که احساس اثرات آن بر سلامت روان خود را.

برای مبارزه با منفی سازمان جهانی بهداشت (WHO) منتشر شد دستورالعمل که با هدف به حداقل رساندن اثرات مضر این بیماری همه گیر است که با داشتن بر سلامت روان و تندرستی.

با توجه به سازمان بهداشت مراحل مانند به حداقل رساندن مقدار از اخبار شما به کمک به دیگران در زمان خود از نیاز می تواند مفید در کمک به مردم آرامش خود را حفظ و مثبت است.

که همچنین نشان می دهد افراد “پیدا کردن فرصت برای تقویت مثبت و امیدوار داستان و تصاویر مثبت از مردم محلی که تجربه کرده اند Covid-19.”

شما می توانید پوشش ما از راه شما می توانید اولویت خود سلامت روان و تندرستی در طول شیوع بیماری های زیر کلیک کنید.

سلام و به انجمن خوش آمدید مستقل‘s پوشش زنده از راه های که در آن افراد در حال اولویت بندی خود سلامت روان و کمک به دیگران در میان مداوم coronavirus بیماری همه گیر.

در این هفته از سوی سازمان بهداشت جهانی منتشر کرده است دستورالعمل برای کسانی که احساس سلامت روان خود را در حال منفی نهفته coronavirus.

با توجه به سازمان راهنمایی برای نگه داشتن تندرستی در ذهن شامل محدود کردن مصرف خود را از اخبار است که باعث می شود شما احساس اضطراب یا استرس و با تمرکز بر داستان های مثبت به جای.

سلامت سازمان همچنین نشان می دهد در حال تغییر از نظر ما استفاده از زمانی که با اشاره به آن نهفته Covid-19.

به جای مراجعه به افراد مبتلا به این بیماری به عنوان “قربانیان” یا “بیمار” که نشان می دهد به جای استفاده از اصطلاحات مانند: “افرادی که Covid-19” و یا “کسانی که در حال درمان برای Covid-19.”

با جدا کردن فرد از یک هویت تعریف شده توسط این ویروس ممکن است به کاهش انگ اطراف این بیماری است.

تبلیغات

با توجه به که افراد در انزوا هستند یک گروه که ممکن است احساس اثرات جدید شیوع کروناویروس در سلامت روان بیشتر است.

برای مبارزه با پتانسیل تنهایی این سازمان توصیه می کند افراد در خود به انزوا و یا خود قرنطینه “همیشه در ارتباط ماندن و حفظ شبکه های اجتماعی خود را”.

کسانی که در قرنطینه همچنین می توانید با استفاده از QuarantineChat یک برنامه جدید است که هدف آن اتصال به افرادی که قرنطینه می شوند.

“آن را به سحر و جادو و سرندیپیتی به یک واقعیت جدید که در آن هزاران نفر از مردم داخل به تنهایی برای ماه آینده در سراسر جهان” برنامه سازندگان گفته خودی کسب و کار.

دیگران مانند Gloria Gaynor در حال تلاش برای آوردن طنز به این وضعیت به عنوان یک راه برای منحرف کردن مردم از ترس خود را.

که مردم را تشویق به تمرین کامل 20-دست دوم-لباس شویی به عنوان یک روش محدود کردن گسترش میکروب Gaynor نشان داد اثربخشی آواز آهنگ 1978 آهنگ “I Will Survive” در حالی که شستن دست.

مشاهیر از جمله تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون که آزمایش مثبت برای coronavirus نیز با استفاده از این فرصت را به نشان می دهد چیزهای سرگرم کننده برای کسانی که نیز در قرنطینه به انجام.

  

برای ویلسون این به معنای انتشار یک لیست پخش Spotify در او به نام “Quarantunes”.

تبلیغات

در رسانه های اجتماعی مردم به اشتراک گذاری داستان های خود را از اعمال خوب به یاد دیگران از اهمیت کمک به کسانی که در معرض خطر بالاتری از ابتلا به این ویروس مانند افراد مسن.

با توجه به حرفه ای دونده ربکا Mehra, او به تازگی بازدید از یک فروشگاه مواد غذایی در اورگان هنگامی که یک زن مسن به او نامیده می شود از یک نرم افزار در پنجره ماشین و پرسید: اگر او می خواهد به خرید مواد غذایی از آنجا که او و همسرش شد “ترس برای رفتن به فروشگاه”.

شما می توانید به خواندن دلگرم توییتر موضوع در اینجا.

در ایتالیا که در آن ویروس منجر شده است در سراسر کشور مستند ساکنان نگه داشتن روحیه خود را از محدوده خانه های خود را با پیوستن به هم در آهنگ.

یک ویدیو از بداهتا آواز ثبت شده در سینا, Tuscany ویروسی رفت و با بسیاری از آن را “زیبا” قانون بشریت است.

در علاوه بر این به حفاظت از خود در, سازمان بهداشت جهانی نیز به اشتراک گذاشته شده توصیه هایی برای کمک به دیگران حفظ سلامت روان و تندرستی در طول بیماری همه گیر.

شما می توانید به عنوان خوانده شده ما پوشش که لیست کامل از دستورالعمل های کلی جمعیت, بهداشت و درمان کارگران پدر و مادر و یا ارائه دهندگان مراقبت برای کودکان و افراد مسن و کسانی که در انزوا زیر.

تبلیغات

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که دقیقا خود quarantining و خود انزوا هستند و ما باید توضیح داد که تفاوت بین شرایط و زمانی که اگر تا کنون این اقدامات باید به دنبال.

به عنوان بیشتر و بیشتر افراد انتخاب کردن به خود قرنطینه در تلاش برای جلوگیری از گسترش میکروب ها و محافظت از کسانی که ممکن است بیشتر مستعد ابتلا به این ویروس در بسیاری از جوامع را آغاز کرده اند تلاش برای اطمینان مردم باید منابع آنها نیاز دارید.

در کرن یک زن به نام بکی Wass, آمد تا با ایده برای کارت پستال با هدف کمک به کسانی که در انزوا.

“سلام! اگر شما خود منزوی می تواند کمک به” کارت خواندن در کنار فضاهای نام و آدرس و شماره تلفن و ممکن است کارهایی است که فرد ممکن است نیاز به کمک دارید با جمله “چیدن خرید” و “دوستانه تماس تلفنی”.

با توجه به Wass کارت که رفته ویروسی در رسانه های اجتماعی با هشتگ #viralkindness یک راه برای همسایگان برای کمک به یکدیگر در حالی که اجتناب از تماس فیزیکی.


 

با توجه به که مردم باید سعی کنید به چوب به روال زندگی روزانه خود را به عنوان آنجا که ممکن است در تلاش برای priortise تندرستی خود را – که شامل ادامه به تعامل در ورزش است.

این است آنچه شما نیاز به دانستن در مورد رفتن به ورزشگاه میان شیوع کروناویروس.

تبلیغات

با تمرکز بر اخبار مثبت داستان ها مانند زیر نیز می تواند مفید باشد برای افرادی که احساس ضعف شیوع کروناویروس.

اگر شما در حال تلاش برای محدود کردن اضطراب بیش ویروس شما می توانید سعی کنید زیر نکات مفید روانشناسان مشترک با کمیسیون مستقلکه شامل نگه داشتن یک رکورد نوشته شده از نگرانی های خود و در نظر گرفتن گام های عملی.

اگر به خودتان پیدا کنید نیاز به کار از خانه به عنوان یک نتیجه از شیوع کروناویروس می توان آن را دشوار برای تنظیم سوئیچ به خصوص اگر شما زندگی می کنند با هم اتاقی و یا احساس می کنید مانند شما در تلاش برای تغییر از لباس خواب خود را هنگامی که شما دیگر در یک محیط اداری.

وجود دارد راه هایی برای نگه داشتن خود را با انگیزه و مولد از خانه است که شما در زیر می توانید پیدا کنید.

تبلیغات

که همچنین اذعان دارد که این طبیعی است برای این بیماری همه گیر به علت نگرانی است. در این لحظات این سازمان توصیه می کند با قرار دادن نیازهای خود را اول است.

دستورالعمل آمده است: “در زمان استرس و توجه به نیازهای خود و احساسات است. شرکت در فعالیت های سالم است که شما لذت ببرید و پیدا کردن آرامش بخش است.”

علاوه بر توجه به خود و بهداشت روان, که همچنین به یاد مردم برای بررسی در افراد دیگر در زندگی خود را مانند اعضای خانواده و همسایگان و دوستان و یا همکاران در صورتی که ظرفیت.

“کار با هم به عنوان یک جامعه می تواند کمک به ایجاد همبستگی در پرداختن به Covid-19 با هم” سازمان متحده است.

شما می توانید بقیه که دستورالعمل های زیر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>