برنامه بدنسازی 2 روز در هفته {برنامه پا، دست، شکم} – موج کوه

دوما توجه کنید که حیاتی ایجاد ضربه نیروی یکسری برابری را به مفصل آرنج خویش وارد کردید به این معنی که هنگامی شما به وزنه ضربه میزنید نیرویی که بایستی به عضله وارد شود اولیه به مفصل وارد شده و سپس یکسری برابر شده و در نتیجه نصیب اول یک تکرار تام که منتخب از وظیفه عضله جلو بازو است را کاسته اید. رسیدن به ناتوانی در حرکتی مثل اسکات یا این که ددلیفت که خطر آفرین میباشند و ممکن می باشد که فرم صحیح از دست برود، به هیچ عنوان جایز نیست. در اینجا لازمه یک مثالی بزنم برای مثال در حرکت جلو بازو کلیدی هالتر که اما به باور من حرکت کاملی جهت فعالیت کردن بازو نمی باشد و دلیلش را خواهم گفت. تقلب کلمه و واژه قابل قبولی نمیباشد و تقلب در حرکات بدنسازی صد رد صد موجب فعالیت نکردن تام عضله آیتم نظر و آسیب دیدگی در مفاصل و تاندونها خواهد شد. در سیستم تمرینی پیرامیدی یا این که هرمی و تقلب در بالا بردن وزنه از روشهای ساخت مقاومت بخش اعظم هست اما روشهای خوبتر و سالمتری وجود داراست که در قسمتهای آن گاه به انها برنامه بدنسازی قهرمانان جهان نیز خواهم پرداخت. قابلذکر می باشد که از این مدل سیستم میتوان برای ساخت شوک در زمان پرورش بهره برد. از این رو بهتر میباشد نصیب بالا رونده نسبتا سریعتر ۳ تا ۴ ثانیه ، پیک۱ تا ۲ ثانیه مکث و پایین رونده را تا ۴ ثانیه اما بواسطه به پروتکل تمرینی (بعضی وقتا تا ۱۰ ثانیه برای مثال در تحت آمدن در حرکت پارالل یا بارفیکس در تمرینات پیشرفته) انجام دهید. حرکت پرس پا که سفارش می شود به صورت 3 ست 12 تایی انجام شود. چنانچه تازه کار می باشید در آیتم حرکاتی نظیر اسکات و ددلیفت و پرس سینه می بایست بدون شک تدریس ملاحظه کنید چون اگر خطا نمایید جبران ناپذیر خواهد بود. پس قسمت ذیل رونده قویترین قسمت خواهد بود. مثل این میباشد که یک دونده دوی شتاب تنها یکبار میتواند با شدت کل دویده به ناتوانی رسیده و رکورد بزند ودر استارتهای بعدی نخواهند توانست شدت اولی را داشته باشند و چه بسا مضر خواهند بود. پس مطمئنا تمامی فیبرهای عضلانی بکار گرفته نخواهند شد. پس چنانچه ما بخواهیم کلیه فیبرهای عضله را بکار گیریم می بایست مقاومتی گشتاوری ساخت کنیم که حالت چرخشی داشته باشد نیکی مستقیم تا بتواند در کلیه مسیر حرکت فقط ماهیچه‌ها جلو بازو را بکار گیرد. بهنگام بالا بردن شما فیبرهای بیشتر و بیشتری را بکار میگیرید بطوریکه در نقطه پیک عضلانی شما نیروی زیادی می تواند ایجاد نمایید مانند یک فنر که فشرده هست. به جهت به دست آوردن داده ها بخش اعظم در مورد عصر های آموزشی می توانید به بخش عصر های آموزشی مراجعه نمایید و یا از روش پیوند تماس حساس ما از روش ی برگزاری کلاس ها و میزان مرغوب بودن مربیان و امکانات اطمینان حاصل نمائید.

دانلود رایگان مقالات

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum buy instagram followerstürktelekom mobil ödeme bozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurmaekonomikripto paraarkadaşlık sitesiMobil Ödeme Bozdurma